Lirik Lagu Bunga – Altimet

Lirik Lagu Bunga – Altimet

Pening kepala, takde duit belanja
Kecewa karena orang lain shopping selambar
Nak merasa, nak jual sekali bersama
Mereka mereka yang viral trending semasa

Nak apa yang dia ada
Aku nak orang berkata
Ada gaya subang jaya
Hari hari hari raya

Tak sanggup tunggu lama
Takde duit takde masa
Aku jumpa satu brother
Tanya cam mana dia berkata

Hey isi ini borang
Keluar wang berkoyan
korang jangan goyang
(Bayar kemudian)

Uh mohon terus lulus
Tanda tangan terus
Sampai taknak berlambak fulus

Bagai bulan jatuh ke riba
Nak duit nak duit dapat s’kali bunga
Jatuh bulan kan ada riba
Nak duit nak duit sertakan bunga

Jangan sampai kena sita
Takde duit untuk bayar bunga
Sampai boleh naik gila
Rumah takde taman masih ada bunga

Serba satu semua serba baru
Kalau tak tak laku mereka semua cerca aku
Ramai kawan baru, that’s my instant fam
Semua laju tuk pasang baju kat instagram

Lima tiga liter
Kopi mahal cafe hipster
Bukan penglipur lara tapi
Teruk gebang bila cerita

Whoop! putih mata
Lupakan kisah lama
kalau nak lagi jumpa itu brother
Dia berkata

Hey isi ini borang
Keluar wang berkoyan
korang jangan goyang
(Bayar kemudian)

Uh mohon terus lulus
Tanda tangan terus
Sampai taknak berlambak fulus

Bagai bulan jatuh ke riba
Nak duit nak duit dapat s’kali bunga
Jatuh bulan kan ada riba
Nak duit nak duit sertakan bunga

Jangan sampai kena sita
Takde duit untuk bayar bunga
Sampai boleh naik gila
Rumah takde taman masih ada bunga

Bayaran tak cantik tolong bagi balik
Tanya baik baik sebelum ditarik
Bulan ni dah lambat tolong bagi cepat
Engkau dah terjerat terikat ketat

Mana mahu lari jangan kecik hati
Janji tetap janji perempuan atau laki
Tunggak punya tunggak pokok dan bagi
Bunga tanam s’kali hutang sampai mati

Bagai bulan jatuh ke riba
Nak duit nak duit dapat s’kali bunga
Jatuh bulan kan ada riba
Nak duit nak duit sertakan bunga

Jangan sampai kena sita
Takde duit untuk bayar bunga
Sampai boleh naik gila
Rumah takde taman masih ada bunga

i Lirik Lagu

Koleksi lirik lagu Malaysia, Indonesia dan antarabangsa yang terbaru dan popular masa kini.

View more posts from this author

Leave a Reply

Your email address will not be published.